ساخت لوازم خانگی با پرینتر سه بعدی

ساخت لوازم خانگی با پرینتر سه بعدی

ظهور فناوری پرینت سه بعدی تأثیر زیادی بر صنعت تجهیزات و لوازم خانگی داشته است. به همین منظور قصد داریم در این مقاله به ساخت لوازم خانگی با پرینتر سه بعدی اشاره کنیم. همراه ما تا پایان این مقاله باشید.

ساخت لوازم خانگی با پرینتر سه بعدی

پرینت سه بعدی ادعای خود را به عنوان ابزاری موثر و نوآورانه برای پردازش مواد تولیدی مطرح کرده است و چندین شرکت از مزایای بی حد و حصر آن که با توجه به یکپارچه سازی این فناوری می توان ارائه داد، استفاده می کنند.

این مزایا برای توسعه نمونه‌های اولیه تا توانایی پیاده‌سازی طرح‌های مکانیکی پیچیده و بادوام که تا قبل ایجاد آنها غیرممکن بود، متغیر است. چاپ سه بعدی همچنین به دلیل کاهش قابل توجه هزینه مواد بدون توجه به پیچیدگی طراحی، فرآیندهای تولید مقرون به صرفه قابل اعتمادی را فراهم می کند.

| در مقاله های قبل در سایت مدریک به طور گسترده درباره پرینتر 3 بعدی ، انواع نازل های پرینتر ۳ بعدی ، چگونگی ساخت فیلامنت پرینتر ۳ بعدی و مزایا و معایب پرینتر 3 بعدی صحبت کردیم. برای آشنایی بیشتر با هر یک از موارد اشاره شده بر روی آن کلیک کنید.

بررسی ساخت لوازم خانگی با پرینتر سه بعدی
بررسی ساخت لوازم خانگی با پرینتر سه بعدی

|جهت ثبت سفارش و مشاهده نمونه کارهای ما ، ما را در صفحه اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید.

بررسی ایجاد لوازم با پرینتر 3D

انتشار هرچه بیشتر پرینترهای سه بعدی و فرآیندهای پیشرفته برای تولید مواد افزودنی، نه تنها راه اجرای نمونه های اولیه، بلکه تصور تولید را نیز متحول می کند.

امروزه پرینت سه بعدی دیگر نا آشنا نمی‌باشد و هنوز راه حل های متعددی برای پیاده سازی کالاهای تولیدی با تکنیک های متفاوت از معمولی ترین ها، مانند حذف انبار و قالب گیری مواد وجود دارد.

از نظر کاربردی، چهار حوزه وجود دارد که بیشترین پتانسیل های تولید افزودنی را برجسته می کند:

  1. نمونه سازی سریع به عنوان پشتیبانی از فعالیت های توسعه محصول
  2. ساخت سریع
  3. ابزارسازی سریع (یعنی فرصت ساخت قالب با ساخت افزودنی)
  4. امکان ایجاد قطعات یدکی چاپ شده به صورت سه بعدی

در مورد اولین محدوده، سیستم های سه بعدی امکان انجام آسان و سریع نمونه سازی را با صرفه جویی قابل توجهی در زمان و هزینه برای توسعه محصول می دهند.

بنابراین، زمان ورود به بازار را کاهش می‌دهند و به طراحان این فرصت را می‌دهند که از آزادی بیشتری برای آزمایش تعداد بیشتری از پروژه‌ها، حتی با هندسه‌های پیچیده برخوردار شوند.

علاوه بر این، فناوری‌های چاپ امکان دستیابی به نمونه‌های اولیه کاملاً مشابه محصول نهایی را فراهم می‌کنند.

بنابراین شرکت‌ها می‌توانند تعداد بیشتری از ایده‌های جدید را به مشتریان بالقوه پیشنهاد کنند و سپس تصمیم بگیرند که تولید آن‌هایی را که علاقه بیشتری برانگیخته‌اند، آغاز کنند.

به لطف هزینه های کمتر برای مرحله توسعه محصول، مهندسان می توانند پروژه های بیشتری را به طور همزمان آزمایش کنند تا مؤثرترین آنها را انتخاب کنند.

تنوع و تطبیق پذیری فرآیند

موفقیتی که پرینت سه بعدی و فناوری‌های افزودنی تجربه می‌کنند، عمدتاً ناشی از تنوع مواد موجود (هم پلاستیک و هم فلز) و فرآیندهای ابداع‌شده متعدد است که امکان دستیابی به اشیایی با عملکرد بالا از نظر پرداخت و مقاومت مکانیکی فراهم می‌کند.

پرینترهای سه بعدی برای برآوردن نیازهای مختلف، چه در مورد شرکت های کوچک و چه شرکت های بزرگ، روز به روز محبوب تر می شوند.

چاپ سه بعدی در لوازم خانگی در چه مرحله ای می‌باشد؟

در حالی که در زمینه هایی مانند:

  • صنعت هوافضا
  • پزشکی
  • جواهرات

از پرینتر سه بعدی بهره می‌برند.

در صنعت لوازم خانگی باید پتانسیل های متعددی را بررسی کرد. مطمئناً این ابزار امیدوارکننده ای است که به لطف مزایایی که دارد نه تنها در توسعه محصول بلکه در تولید به ارمغان می آورد، مفید می‌باشد.

آغازگر توسعه لوازم با 3D printer

برخی از تولیدکنندگان لوازم خانگی در حال حاضر ارزیابی پتانسیل های چاپگر سه بعدی را آغاز کرده اند و نقش پیشگامی را ایفا می کنند.

به عنوان مثال:

در سال 2013، پاناسونیک اعلام کرد که قصد دارد از چاپ سه بعدی برای توسعه لوازم خانگی دیجیتال استفاده کند تا زمان و هزینه های تحقیق و توسعه را کاهش دهد.

 CES در لاس وگاس، این شرکت همچنین یک تلویزیون پرینت سه بعدی ارائه کرد و پس از آن از این فناوری برای ایجاد نمونه های اولیه دوربین استفاده کرد.

هوور در عوض در حوزه چاپ داخلی فعالیت می کرد، که ممکن است چشم اندازهای جالب جدیدی را برای این بخش فاش کند.

همچنین امکان چاپ لوازم جانبی جاروبرقی را به صورت درخواستی ارائه کردند.

مدریک ، با سالها تجربه و در اختیار داشتن تیم متخصص در یک واحد تولیدی مجهز، پاسخگوی نیاز تولیدی شما می‌باشد.

  • طراحی خطوط تولید و اتوماسیون صنعتی
  • طراحی و ساخت ماشین ابزار CNC
  • طراحی و ساخت روباتهای صنعتی
  • تولید انواع چاپگر سه بعدی و پنج بعدی
  • تولید مواد اولیه چاپگر سه بعدی

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید